söndag 16 september 2012

vad vi gjort i dag

A sov och jag låg och drog mig så länge så då vi fick kaffegäster hade vi just och just fått på oss kläderna och dukat fram brunch. Sköna tider! Sen målade vi lite vägskyltar till dagen D och fick nytt kaffefrämmande.
Sen blev det Norrvalla-cupen. Helt okej väder att sitta med fadderbarnet i famnen, njuta av solen och äta choko. Ja, och se på fotboll förstås :) 
Levererade lite havtorn, M&A misströsten icke jag haver ej glömt er, bara inte hunnit. Sen tvättade jag fönster åt syster, det var lättare sagt än gjort. Jag hann med hälften av vad det var tänkt...
Till sist fick fischer komma på en dejt i spånbanan. Herregud så den tränar-människan kan pina folk. Men oj så roligt det var!!!
Nu hoppas jag kvällen avslutas med lasagnette, bastu och en kall lonkero. I morgon är det ny jobbvecka, den nästasista före det smäller. Spännande!!!

2 kommentarer:

  1. Tack tack tack för leveransen, och besöket! :)

    SvaraRadera
  2. d va så lite så. hoppas vi hinner stanna lite längre nästa gång :)

    SvaraRadera