måndag 3 september 2012

vardagligt svammel.



Drog på mig klackarna i söndags och serverade hejvillt på kalaset. Nå int, det var väldigt lugnt och gemytligt, ingen stress alls. Jag föråt mig på laxröra på malaxlimpa och blev förälskad i havtornspajen. MÅSTE HA MERA!!! Men klänningen säger NEJ!!!

Jag och min mörka kalufs skall bänka oss med Lantliv nu. Jag borde skriva arbetsblad om det oregelbundna verbet to be och en massa annat. Men jag är så urlaka trött efter allt roligt jobb (fast årskurserna att hålla reda på har ökat med typ 350% så min hjärna har lite svårt att komma i håg allt och få med allt), alla samtal, allt planerande, allt jag måste komma i håg inför festen och det faktum att jag inte sover på nätterna. Den andra snarkar och kliar sig så sängen rasslar och det ilar i mina öron. Just nu tycker jag starkt min sambo kunde söka ett jobb han kroppsligen tål....så jag får min skönhetssömn :)

Men i morgon är en ny dag utan extra saker instoppade. Då skall jag ta tag i mitt liv, leverera strumpor och linser, skriva protokoll och ansökningar, rätta, maila, fästa trådar och motionera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar