lördag 8 september 2012

shoppelishoppat dagen lång

Snart anser jag mig vara färdigt utrustad för vår hanimuun, har två klänningar på kommande från Sverige ännu och passar de är det färdigt shoppat fram till jul!
Ett par solbrillor är vad jag ännu behöver anskaffa.


 Klänningen är från Esprit, märket EDC. Den är superskön och lätt på! Tyckte jag behövde blanda upp lite andra färger i min garderob. Man fick ett ugglehalsband på köpet.

 Halsduken från Vila och spegeln nedan från MiniMani. Det behöver inte längre idkas rysk roulette med klädvalen på morgnarna, hurra!! Ramen påminner om gamla ladubräder om man kisar lite då man tittar närmare på den. Och så hittade jag världens finaste utelykta på MM, vi spanade runt lite och just då jag skall hämta den, 1,5m ifrån kommer en annan tant och nappar den!!
Jag höll på tappa nerverna helt och blev lite lätt jobbig att umgås med. Så min snälla sambo gick och pratade med en försäljare. De skall ta in nya lyktor som kommer på tisdag eller torsdag. De tog vår nummer för att kunna ringa och meddela. Bra service va :)

Min nya favoritbutik i Vasa är Seven Roses, de är återförsäljare av Odd Molly, vintage och andra fina märken :)  Väskan är därifrån, jeansen från Esprit och koftan från HM. Och nu är det slut på shoppandet!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar