måndag 24 september 2012

senaste YC

Ett skall få äran att brinna på vårt bröllop. Ett spar jag så jag har. Kunde inte bestämma mig för vilket jag skulle ta. Köpte båda och lät sambon välja då jag kom hem :)
Och ja Lena, de har några nya dofter nu ;)

Usch, vi har gäster i köket. Såndär små oinbjudna saker som gnager i vårt roskisskåp. Så nu är jag livrädd att röra mig här och har skickat sambon efter fällor. Här skall minsann riggas! Det är den enda problemet med att bo i gamla hus, oinbjudna småkryp! Inte för att jag är så överförtjust i de tusenelva bananflugorna som tagit över i köket heller, men de är ändå mera ok...

2 kommentarer:

  1. Jeee! Får se om vi hinner göra ett besök i blomboden innan kyrkan, haha! :)
    Skönt också att höra att lilla systersonen kämpar på av allt vad han förmår! En liten "lilla my"-karaktär där också kan man ana..;)
    Kramar!

    Lena

    SvaraRadera