fredag 28 mars 2014

D-vitamin

Sitter och tankar d-vitamin med Fredso. Efter dagens korta promenad hämtade jag fram stolen och gjorde en Dolce Gusto. Slöt ögonen och vände näsan mot värmen, kliade den mjuka pälsen och var uppenbarligen smutsig då jag fick så många pussar.
Och livet återvänder sakta men säkert. Tänk att det hela tiden är en sådan hets, allt känns halvfärdigt, allt måste fixas, och mera mera mera!

Under veckoslutet kommer tiden att stanna. Ett gäng tjejer har hyrt en stuga. Med uppvärmd utepool och bastu. Jag skall bara koppla bort livet, tanka energi, bada, njuta, låta munnen gå och sa jag att jag skall bada?! Hoppas innerligt att vädret håller i sig! B-)

Plus att jag skall instagram:a. En i timmen. Minst! Får äntligen tillbaks min tfn ikväll, kärlek. Har känt mig alldeles missanpassad av att ha varit utan sen i lördags. Men tänk att det har gått också. Ganska bra lärdom! Försökte nog ta i bruk någon gammal, men den var nu mer avstängd än påslagen så den fick ha det.

Hoppas att ni får ett riktigt skönt veckoslut och tar vara på era nära och kära!
Tanka d-vitamin!

4 kommentarer:

  1. Låter verkligen härligt! :) Ha en fin helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det har varit rekreation för själen. Hoppas du också haft ett trevligt veckoslut.

      Radera
  2. Jaaa, Instagram är inte detsamma utan dig! ;) Ha det riktigt skönt nu så hörs vi snart!
    Kram från Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, det var ganska hälsosamt att vara utan en stund :)
      Vi hörs, kram!

      Radera