måndag 17 mars 2014

Detoxa lite

I dag hade maken min telefon till staden. De kunde nu inte direkt säga vad som var felet. Ta hem den, säkerhetskopiera och fabriksinställ var deras förslag. Nå nu har vi gjort det då. Och det hjälpte inte mitt problem. Den är fortfarande broken.

MEN, alla mina appar och allting försvann på den!!! Jag hade som tänkt att säkerhetskopieringen för med sig det att man får behålla allt. Nå f*n heller. Det mesta gick inte att säkerhetskopiera pep datorn och sen var det borta.

Tänker inte fixa allt på nytt nu, för att föra in den och gå miste om allt igen på lördag. Det blir en detox istället på några dagar. Så nu skall jag använda den som en telefon, bara ringa och skicka textmeddelanden. Var ju inte igår :)

Känner redan instagramberoendet komma krypande längs fingrarna.....åååh, tänk att man kan vara så beroende av något. Löjligt!

2 kommentarer:

  1. Ja det är så hemskt att behöva vara beroende av något.. Å speciellt något så fånigt som en telefon, men så är det.

    SvaraRadera