måndag 1 december 2014

En kväll på Herggården

 I fredags var det dags för en glamour-tillställning på Juthbacka Herrgård.
Förberedelserna hade varit många, inte varje dag man går på fest med tema. Och gör man, vill man ju go all in :) Jag hade lockat både eget och brudhår, lånat långklänning av syrran, köpt glitterspray till håret och glitterlack till naglarna. Vill man se en bild framifrån på mig får man gå in och kika HÄR.

Vi hade privatchaufförer i form av två makar, jag, Linda och Lillon. Skönt och tryggt med trevligt sällskap då det var så många obekanta på festen.
Vi kom fram och jag blev verkligen imponerad av val av plats. Har aldrig tidigare varit på Juthbacka herrgård, men den var ju som gjord för en fin fest med glitter och glam. Strax över 50 uppklädda kvinnor, levande ljus och vin kan aldrig bli fel!
Kändes extra lyxigt med fotografering av Bildbolaget  Du & Vi då en anlände.



 
Det var med bordsplacering och även om jag inte hade något placeringskort så hittade jag en tom sittplats, julmaten räckte till mig och jag hade en bordsgranne i form av Emilia.
Förutom mat och kaffe var det fina tal, utlottning av olika produkter och gåvor, mingel och musik. En riktigt fin kväll!

Det blev en del suddiga foton med telefonen. Å andra sidan återger de lite den mysiga och gammaldags stämningen som var där. Den var liksom lite förtrollad.


En del sökte sig hem efter middagen men några pratglada brudar stannade lite längre Anna, Aja, Maria, Linda, Lillon och Sandra

Tack till arrangörerna Maria, Annika, Josefina, Janina och Carro som ordnade och fixade. Det gjorde ni bra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar