söndag 28 december 2014

Julfirandet del 2

 Det mest överraskande julklappen stod min svärmor för i år. Hon brukar oftast ha hittat på något alldeles förträffligt, som hon tillverkat själv.
I år fick jag ett mobilt vinbord till trädgården. Så att jag alltid kan "hugga ner det" där solen skiner och njuta av livet. Allt jag behöver nu är två svarta järnstolar.

 Efter skogspromenaden var det mat i Karvsor.

 Vi hade julklappsutdelning nr 2. Freddi har hittills fått två grymtande grisar, en pipande anka, en kvittrande boll och tack och lov 2 tysta leksaker!

Spännande att öppna och sen måste man prova lite vartefter.

Årets systerfoto 2014.
Det är julstjärnan i fönstret som syns bakom mitt huvud. Jag har ingen extravagant hårdekoration :)

Fjolårets finns dokumenterat här:

2 kommentarer:

  1. Alltså de där sockorna Titti! Aj lavv demm!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får hänga med på stickcafe nu från 14.1 :) Lovar att lära dig!!

      Radera