tisdag 15 februari 2011

efter maten

satte vi lite sprätt under våra tossor.
Jag fick A att joina mig på kategorisering och alfabetisk ordning.
Samlingsböcker och serier i vardagsrummet.
Läromedel, undervisningsmaterial, pocket, skivor, filmer och annat skräp i arbetsrummet.
Allt enligt ämnen och årskurs förstås ;)


Jag är lite hemligt förälskad i mina böcker, speciellt mina samlingar, min goda böcker som jag läst om och om igen
MEN, nu lystrar alla hit; Det fattas Grottbjörnens folk och Hästarnas dal, vem känner sig skyldig?!

Och om ngn vill överraska mig saknas Johanssons och silverligan, Sjörövarboken och Muminböckerna efter "Muminpappans memoarer" (förutom sen i november) i samlingarna. *blink blink*
Alla ignorerar julgardinen som skymtar fram, tack på förhand!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar