söndag 20 februari 2011

plock och detaljer ur finkon.

Och jag meddelar svart på vitt, högt och tydligt:
Om ngt ngn gång skulle hända är följande 2 saker MINA ägodelra!
Så mycket timmar, blod, svett och tårar jag lagt ner på dem innan de blev som vi ville och vi kunde flytta in i dem på riktigt.
Och ja ja, A har faktiskt tvättat skåpet och dunkat fast det trasiga glaset på ena dörren. MEN resten har JAG gjort och jag damn stolt över att ha åstadkommit ngt som ser ut för ngt. Iaf i våra ögon gör det :)

I proudly present;








De små trollen gör ju en så glad och på gott humör. Sötare saker att torka damm av får man ju leta efter.




















Och ja, vi har FÖRSÖKT gömma undan lite geishor. Om ngn är intresserad hittade vi ju som sagt tapet-resterna i fredags så bara att höra av er om ni vill inhandla geishor eller självlysande stjärne-tapeter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar