söndag 6 februari 2011

tadaa

Min syster är Fru Wik, det var det finaste bröllopet jag varit på. Roligt till kl.5 i morse. Då tog mina tärneuppgifter i form av att hålla festen i gång slut.
Jag är slut som människa idag.
Sönderskavd och pågnagd.
Min sambo bygger ihop en IKEAlampa, Maskros, som inte har alla delar.
Jag äter överbliven smörgåstårta och dricker halvkall Fanta. Och så är jag lite kär i A´s chefs systemkamera som vi lånat.
Det är arbetsfördelningen här i kväll.

Nu måste jag flytta till soffan och äta chokorussin som tröst att jag inte fick ngn överbliven världensgodastebröllopstårta, kladdkaka me vitchoko. Ah jag dog lite för varje tugga!

2 kommentarer:

  1. Det var sannerligen ett fantastiskt bröllop! Tack för igår :) och hjälp, vad jag är sliten och slut idag.

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för ALLT! Det var gästerna som gjorde festen! ;)

    H; syster

    SvaraRadera