onsdag 23 februari 2011

på rea

Hittade jag dessa ljuvliga ting idag i staden Vasa.
Från Moda -30% och -50%, sådant gillar en Tittskuliini skarpt!
Den till vänster tänker jag +varm å plöfsig halsduk, tjocka knästrumpor och leggings= perfekt på jobbet.
Den till höger tänker jag +solbränd kropp, klackskor, kallt gott skumvin = perfekt till sommaren. (möjligen tjuvstartar jag lite med användningen, beror på om det dyker upp ngt kuligt.)

Jag och massor med underkläder, på rea!, följde mig hem och lite nytt smink -15%. Så nu blir det inget shoppande på måndag, bara frissan, fotoaffären, pentik och hem!!

Efter stadsvandringen på 35min for jag till Smeba och hälsade på sötaste L och hennes fästman. Vi åt god och nyttig sallad och pratade lite ikapp.
Nu är jag hemma och skall joina min sambo som sitter och fnissar i soffan för sig själv, det är bra mycket trevligare än då han sover :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar