tisdag 8 februari 2011

hipp hipp hurra!

Min Lilla My är 1 år gammal.
Grattis på dig och till mig som stod ut med smärtan. Nästa gång skall jag välja ett mindre nervsamlat och tjockigt ställe!

Idag har jag ont i huvudet ovanför nacken. Jag skyller på den gudsförgätna dynan jag legat på i 2 nätter. Jag förstår inte vad som är problemet med mina fötter som inte passar i nå skor över huvudtaget eller min nacke som inte passar på någon kudde över huvudtaget. Jag blir så trött på dem! Önskar gärna byta ut dem mot bättre veta-hutande delar.
Jag har aldrig haft migrän men förstår dem som hellre vill dö i den stunden. Mitt öga fokuserar inte och det snurrar i bild, så jag kan nästan föreställa mig hur ont ni har det. Usch!

Jag har 12min kvar av min håltimme före jag skall på möte och jag TROR att jag inte kommer att åstadkomma ngt vettigt över huvud taget idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar