fredag 11 februari 2011

Gratultioner!

Till min far, han fyllde år igår.
Till min blogg, den fyllde 1 år igår. Och jag tror att jag fått lite fler läsare än mamma å Fifosarna..eller vad vet jag?!?
Till mig, jag har just programmerat å länkat och haft mig så nu har skolan en hemsida. Varsågoda och besök! Ni hittar den via Vörå Kommuns hemsida (och ja, det finns tråkstandardmallen så man får inte färg å form på den själv....)

Efter alla dessa gratulationer tänker jag meddela er att jag strittar hem från måsan och inleder helgen.
Sushi å vin me tjejerna ikväll och jag HOPPAS verkligen de kommer över sin lantinställning "uäk, det är ju bara rå fisk och det kan man ju ALDRIG äta och ALDRIG tycka om". Been there, thought that my self å titta var jag e nu ;)
Plocka å packa upp, vi är lediga på lördags dag båda 2. Här skall ske underverk!
30-årsfest, i goda vänners lag. Dock en nykter sån pga att plikten kallar tidigt på söndag.
Botniavasan, hoppas ingen skadar sig så jag får sitta på ändan å dricka varm oboy hela dagen i äckelkylan!
Årsmöte HUF.

Å he va he.
Hejtå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar