måndag 28 februari 2011

och håret

Sen lovar jag att sluta vara egocentrisk!
Men jag blev helt sjukt nöjd med dagen klipp, dock kunde de ljusa färgerna ha synts liiiiiite (läs mkt!) bättre! Härligt med ny frisyr, bort med allt äckligt gammalt permanentrufs och nytt friskt hår välkommet! Nästa gång kanske det blir ännu lite kortare ;)
Men alla inser väl att jag aldrig kommer att stå och platta det på morgonen och "svänga ut svansen" före jag åker på jobb?!? Det blir nog mera "messed-up" stilen eller dra allt bakåt med ett spänne för mig på vardagarna!


Nu firar jag dagens alla bra saker med skumvin och chokladpudding och imorgon blir det pulkabacken, korvgrillning och varm oboy med As systersöner + avlarna.

3 kommentarer:

  1. Åh, va du passar bra i den kalufsen! Jättesnyggt!!

    Kram från Lena

    SvaraRadera
  2. jätte snyggt!! precis den stilen skulle jag också kunna tänka mig, när något under sker och mitt vilda hår blir lite normalt! :)

    SvaraRadera
  3. Danke danke!
    Jag är jättenöjd! Men som sagt, inget plattande här varje dag. Det funkar lika bra att bara lägga lite vax i och rufsa om, så ofattbart skönt!!!

    SvaraRadera