onsdag 13 oktober 2010

en sista halsning fran storstaden L!

Var sista dag i London ar till anda. Vi har spenderat dagen med shopping i stora och sma affarer. Och an finns det massvis med utrymme i min kappsack TROTS ATT Anders har klamt in alla sina skor, jeans, pajtor a tavara som han kopt ;) Jag ar ingen spara allt till en gang-shoppare for da hittar jag inte det jag vill.
Fast ngt kom nog med som ar mitt ocksa :)

Nu skall vi ut och ata med vart vardpar och sen packa ihop resten.
Imorgon gar flyget till Riga och da ar det quality time a romantiskt mys som star pa dagsagendan varje dag sa inge fler livstecken fran mig forran jag ar hemkommen!

Ha ett skont hostlov och ett stort tack till Nina o Andrew som latit oss bo har och yrat runt med oss mest hela tiden!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar