torsdag 21 oktober 2010

konstaterat:

Jag är, och kommer aldrig att bli, en träningsmänniska!
Jag har ingen power och fan anamma i mig. Det var som då jag i unga år försökte mig på en fotiskarriär; for motståndaren förbi tänkte jag mer "Åhå, dit for hon. Ingen vits att sätta av efter för jag hinner ju ändå inte upp henne, är för långsam" och så lunka ja iväg åt annat håll. Inget "Fans idiot du stal bollen ge tillbaks den, annars...".
Jag trampar och trampar och börjar aldrig svettas som alla andra, nä för jag är ingen tränare tänker jag och fortsätter lunka på. Det enda jag åstadkommer är att bli knallröd i ansiktet. Vackert!
Bastun är alltså den enda orsaken till att jag över huvudtaget går på gym.
Nää, ja skoja, så bad är det inte! Lite roligt är det nog faktiskt fast det gör ont överallt.

Nu skall jag ladda nattsömnen med 2 kokta ägg och majonnäs. Sen för 3e ggr denna vecka packa väskan. Det känns helt onödigt att betala tusenlapp i månaden eftersom jag aldrig är hemma eller närvarande.
Imorgon är det fredag, men ingen fredagsfeelis här inte för vi har ANDRA lördagen denna månad som vi jobbar. Så fans jävla onödigt!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Vad har ni för lördagsprogram som är så viktigt? Ni får börja stå på er lite, för så ska det inte vara.

    Ett tips om du är en latmask som jag: Köp inget gymkort och du sparar sköna slantar. Gå ut i stället på långpromenader eller lätt joggning om du känner för det.

    SvaraRadera
  2. Gemensam BOLIGATORISK fortbildning för Helsingfors, Esbo, Vanda, Grankulla osv...tusentals människor och program som sjutton från 8.30-16.00. Ääääk!

    Tack för tipset, men kommer mig inte ut själv på promenader. Behöver moraliskt stöd och pisk i rumpan!

    SvaraRadera