söndag 3 oktober 2010

surt

Jag hade bestämt mig för att matblogga idag, har ätit massor av godsaker i helgen (och bara fuskat lite med dieten :D), men min kamera är spårlöst försvunnen. Jag förstår inte hur så mycket saker kan försvinna i en liten lägenhet, jag har tappat diverse klädesplagg å saker under åren och inget är återfunnet :(
Kameran hoppas jag dock återfinns SNARAST med tanke på den stundande resan. Ljuvligt om 6 dagar sätter vi oss på flyget! Förutsatt att jag åstadkommer att checka in via nätet vill säga :)

Nu skall jag tvätta lite reskläder å kasta mig på soffan, har fått ngn dum förkylning på halsen. Bläh!

2 kommentarer:

  1. Va skoj! det är ju riktigt många människor som skriver... synd att man inte vet vem eller var, men nu har jag ju din adress! ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Jo ja vet, man hittar fler å fler hela tiden då man surfar runt. Skojigt :)

    SvaraRadera