söndag 3 oktober 2010

tack

Någon som har lite att göra borde räkna hur ofta "Tack" "Tack så (jätte)mycket" och "Absolut" sägs i ett Idol-program. Räkna ut sannolikheten, frekvensen eller vad det nu än heter...?!??
Fast jag inte brukar följa Idol före det börjar sådär riktigt på riktigt har jag slarvat med denna säsong från starten. Tycker fortfarande att processen före är löjligt utdragen! Visar bara hur trög tv-människorna är och inte orkar hitta på ngt vettigt att sända :)

Wohoo, snart får jag resa min väg, första gången tillsammans med prinsen < 3
Gammalt foto från senaste London-resan. Konstaterade att jag på 2 år var dit 3 gånger om jag inte räknat fel...och nu är det 5 år sen sist! Borde återgå till studielivet då man flängde runt världen som en liten propeller, England, Belgien, Spanien och Sverige flera gånger om. Hmpf!
Blev så ivrig idag då jag kollade upp tåg- å busstider, hållplatser, incheckningsregler, turistattraktioner och bokningar. Hurra så roligt det kommer att bli! Känns lite som att det bara är min resa eftersom jag fixar allt, måst kom på ngt som han får kompensera mig med sen ;) Kanske ta hand om allt i Riga sen. Det kommer att bli så sjukt skönt och mysigt att bo på hotell! Och nu skall jag sluta tjata om vår resa.

Om någon behöver underhållning måst jag tipsa om min duktiga och lätt humoristiska släkting som kan det mesta med kamera. Kolla in detta

Nu skall jag lägga mitt onda huvud på soffkudden och äta choko, det är man värd vissa dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar