söndag 24 oktober 2010

Käyttämättömiä vanhoja varauksia voi olla vain 5 kpl! och vad fan betyder det?!? Jag blir ARG och frustrerad när nätsidorna inte vill samarbeta med mig! Det är inte meningen att jag skall bli en sportfåne!
Men jag har faktiskt lust att gå och träna imorgon! Måste göra något åt krabbis-ångesten!!!
Den har varit stor idag och efter butiken har jag legat på soffan i koma och slumrat och nu mitt i allt är det mörkt och äckligt ute. Hade faktiskt på allvar tänkt gå ut och gå för att rensa skallen men det regnar, blåser är mörkt och äckligt så vilken tur att jag får bli inne i stället!

Jag har typ gjort ingenting idag, och det känns bara lite ångestfyllt.
Men fan att det är kakka-utbud på TV!!!!
Har yrat runt på nätet och försökt hitta ngt inspirerande men icke sa nicke. Tror jag skall ditcha hela stället en stund till förmån för fotbad å cocis light.
Och imorgon skall jag verkligen skärpa till mig och börja äta hälsosamt och träna som en dåre tills jag skall vara tärna :D

2 kommentarer:

  1. tå e vi 2 titti :) int som ska va tärno utan som ska trän som na dårar å äta hälsosamt :)...from imåron :) va vi jär ikveld e ju tå in annan 5:o
    ha e bra vännen
    Kram
    Jessi

    SvaraRadera
  2. jepp, veckoslutin räknas it bruk va mitt motto. å eftersom ja synda så mang dagar bruk demde adä 4 dagan i vikon å var likadan.
    men ska skärp til me no :)
    ha d bra själv å lycka till ;)
    KRAM

    SvaraRadera