tisdag 4 juni 2013

Aldrig säga aldrig

Jag trodde aldrig jag skulle säga det men det är skönt med lite mulet väder nu! Och jag hoppas det håller i sig i dagarna två!
Det var lite varmt och svettigt att flytta runt på jobbet igår. Pust! Och inte så roligt då solen sken och man boooorde ha haft sin första sommarlovsdag. Nåja, har ju några att ta av :)
I morgon är det nice run i Vasa och det skulle vara gött med lite svalare väder. Tänker slå mitt pers.bästa från två år sen. Har tränat exakt två gånger :D
Plus att jag borde få ngt gjort här hemma nån kväll också...





Dagens jobboutfit hittade jag på halpin igår efter den blötlagda simskoleinskrivningen. Betalade hela 7,9 pengar för den. Den är mjuk och skön till sommaren.

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas också på svalare väder till nicerun imorgon, inte blåsigt och kallt men kring 18-20 grader ungefär.

    SvaraRadera