måndag 24 juni 2013

Hängt

I dag har jag hängt. Med solen, boken, värmen, stickorna, tidningarna och kanoten.
Och det är nu först vi snackar avslappning, ledigt och påfyllning av energi. Har spenderat en dag själv på villan. Och vädret var toppen halva dagen. Mera sådant tack!
(Fast helst heldagssessioner som inkluderar kvällssol).









Sommarnätterna bara måste vara den bästa uppfinningen ever!
Krankar och brömsar måste vara DEN SÄMSTA uppfinningen ever. Hur tänkte han där liksom?!?

Påbörjade ett nytt projekt idag. Måste stort tacka min fina svärmor som förser mig med all utrustning och en hel del med pysselinspiration!


Nu får jag nog klättra upp på loftet före the myggs kalasar upp mig.

2 kommentarer:

  1. Att sticka på sommaren är ingen hit, tycker jag. Svettiga händer och sticksömmen är varm. Nej, jag föredrar en god bok och allmän lathet de varma dagarna:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du läser mitt inlägg en gång till kanske du uppmärksammar att solen inte var närvarande hela dagen. Men den stund den var låg jag utfläkt i solstolen och njöt :)
      Då det mulnade till och under kvällen så jobbade jag lite med mina små tassar också.

      Radera