torsdag 13 juni 2013

Kaffekalas

Har haft nästan hela stora familjen här ikväll. Vi har druckit kaffe och ätit cupcakes och marängtårta. Saknade min syster och hennes lilla familj. De har haft en lång och svår dag idag och mina tankar har ständigt varit hos dem. Allt är dock stabilt nu och lilleman är nersövd.




Piffade upp frisyren med ett söndrigt halsband jag tänkt slänga bort. Återanvändning när den är som bäst!
Finaste svärmor hade gjort en sylåda som var full med överraskningar i varje hörn, ficka och fodral. Det var som att öppna många små presenter, och det tycker vi ju om! :)








Ser ett visst tema från extended familyn. Handarbetstillbehör och fina förvaringsmöjligheter. Me like! T.o.m sydd enligt storleken på stickorna. Så de skall hållas bra. Nu gäller det bara att få den fylld :)




Av mor och far fick jag enbart arbetsredskap till trädgården. Osäkert ännu om maken eller jag kommer att använda dem mest...Fick ha tre av mina mor- och farföräldrar med ikväll och det är verkligen en rikedom! Börjar så småningom inse att man inte längre kan ta för givet att de skall komma varje år. Tiden går så fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar