måndag 24 juni 2013

Produktionen


Under mina 7 dagar hemifrån har jag åstadkommit 7 "saker". Inte lika galet produktiv som Linda som skall göra många saker och har en hel del projekt på gång som skall färdigställas.

Jag färdigställer mina idag eftersom jag inte hade någon synål att fästa med med på färden.
Sen skall jag börja på ett lite större projekt åt ett av våra fadderbarn. Det är hemskt roligt att sticka smått och babystuff eftersom de går så fort att göra färdiga :) Till och med min syster tyckte det då hon provstickade lite på den gröna strumpan. Den skulle för övrigt bli en skrynkelsocka, jag var helt övertygad om att jag kom ihåg mönstret utantill eftersom det inte var så svårt. Nå, det gjorde jag ju inte. Men de blev ganska roliga med bara halva mönstret på också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar