fredag 7 juni 2013

Ledig dag

Sitter och jobbar på dagens tema; disktrasor. Halt garn att jobba med det här. Hade hoppats på mer sol och en riktigt stekardag idag, man kan inte alltid få som man vill. Nu mullrar det i fjärran istället.


En väsentlig fråga: Är de bilder jag laddar upp från IG otydligare här än andra bilder? Jag smurfar runt med tfn mest hela tiden these days och där ser allt ok ut. Tänkte få en chock igår då jag gick in på datorn och såg vilka käkk-bilder den här bloggen överhopas med. Ser ni nån skillnad? Är vissa otydligare och sjukt oskarpa?
Min egen dator har ju haft konstigheter sig för angående bilder tidigare så jag litar inte helt på den.


Och så senaste fyndet mor rotat fram bland annat skräp :) Någon som vet namnet på taggigheten? Eller vad den användes till?

2 kommentarer:

  1. Kan det vara en grej som de knutit skaft till en vävstol på?

    SvaraRadera
  2. Kan så vara, jag har som sagt ingen som helst aning :)

    SvaraRadera