fredag 21 juni 2013

Mera sötnötshäng




The happy camper @ K4.
Har varit så härligt att kunna umgås med honom flera dagar i sträck. Se hur han går framåt och återhämtar sig. Otroligt vad små barn klarar av!
Han har nu bara kvar en kanyl i foten och näs-magslangen.
Och så har jag ju fått massor av värdefull systratid också!


I går kollrade jag mig iväg till Sörkkä och blev bjuden på urgod sallad. Och sen mitt i allt hämtade min älskade make upp mig och vi sov i Haga i natt.
I dag var det sista hänget med sötnöten. Glad och nöjd som vanligt. Har äntligen sluppit alla minifabo-outfits och fått ta på civila kläder :)





Nu njuter vi av det finaste sommarhelsingfors som finns! Skall nostalgisera i Eira och Rödbergen inom kort samt besöka Helsingin jäätelötehdas. Sen styr vi kosan mot Sibbo och inleder midsommarfirandet.


Trevlig midsommar alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar