söndag 30 juni 2013

Regn!

Det är mysigt i bland. En dag, en natt, eller så. Nu börjar jag bli riktigt riktigt trött på det! Vill ha sol, hetta och 26 grader i havet tack!


Allt det som jag tänkte göra nån dag då det regnar i sommar är ännu ogjort. Detta var veckan vi skulle vara på villan. Njuta av sol och ledigt. Nästa den då jag fixar lite före maken får semester. Nu har många många regndagar slösats hit och inget gjorts. Känner stressen komma smygande då vädret inte samarbetar med mitt tidsschema!





Bland alla korsord och maskor i dag har vi haft fint besök på villan. Alla vill träffa finaste pappa som kommit hem från E4.
Det kommande året kan jag gärna ta paus från textmeddelanden och telefonsamtal mitt i natten. De innehåller sällan nyheter som gör gott för nerverna. Vi har haft en del nu med tre pers i familjen som åker ambulans kors och tvärs i landet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar