fredag 14 juni 2013

Me love!

Presenter, paket och överraskningar. Oberoende storlek! Idag fick jag post. Av finaste Lena. Man blir ju så glad i hjärtat!





Har firat min dag med stickor, YC, New Girl, besök och restbakverk. Ett säkert tecken på att åldern stiger är syftet med presenter och paket, de blir mer praktiska och handycraftiga. Fick en låda till terrassen av min make :) Där skall jag förvara dynor till trädgårdsmöblemanget.


Nu är vi på väg till Strampen. Hoppas de har kylt lite skumpa till mig! :) Saknar dock vännerna, att fira&umgås med dem och att samlas och träffas. Det har varit lite lonely de senaste åren.

2 kommentarer:

  1. Vänta bara tills du fyller 30! Då börjar du önska saker som en elektrisk tandborste av din man då du fyller! :) Sen då det börjar närma sig 31 så vill man ha en juicer, en tea pot o. bekväma sockor. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tur att jag har en eltandborste då redan ;) Och ganska många sockor. Så bara tekannan kvar. Men det är ju två år dit ännu :)

      Radera