torsdag 9 december 2010

check check å check

Jag fick gjort allt på min lista OCH tånaglarna fick sig också en omgång!

Denna outfit hade jag tänkt ha på helgens julfest (visualisera bort leggingsen och dit ett par svarta strumpbyxor!!).
Klänningen är gammal som gatan, köpt på GT nån gång i Sthlm kanske år 2007 :D Men den är helt fantastiskt skön!
Stövlarna är nya, köpta i London för 2 månader sen.
Kavajen e sprillans från H.fors.
Snacka om multikulturell utstyrsel!
Kavaj har jag saknat lääääääänge (brösten växte ur min st.34 från gymnasiet för ganska länge sen!), den är glansig och passar perfekt till mina söta vackra å fantastiska partyskor som också är lite glansiga. (alltså de jag drömmer om...;D)

Sen lyxade jag till det rejält, värmde glögg på spisen och dricker ur en riktig glöggmugg, åså en sockerfri drottningpaj till!
Allt för att slippa explosioner i mikron :)

Nu skall jag fundera ut en julklapp till A. Tips anyone vad en 26-årig nyinflyttad Vörå-bo vill ha?!?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar