lördag 18 december 2010

Lördagen!


Den är snart slut den.
Tack och lov för det!
Vi hade personaljulfest igår. Jag skulle inte vara länge.
Kom väl hem före 4 någon gång...jag vet inte, fråga A som låg och sov i min säng :)
Vaknade 12.30 då han kom men Mäkkis-mat till mig.
Jag har världens bästa fästman!
A diskade all min disk medan jag hade krabbis-fylle-ångest och undrade vad vi gjort av all mat i går...?!?!?
Tack världens bästa A!
Sen släpade han ut mig på stan, mindre roligt!
Mina ögon va lika röda som Rudolfs nos.
Sen tvingade han på mig en ny telefon, en röd för att matcha ögonen å nosen, som kommer på posten, om 2 veckor, hem till mina föräldrar av alla ställen, men den var fin, och alldeles för dyr mot vad jag tänkt, ett till kommatecken klämmer jag in, för jag vill!
Men vi fick bytt operatörer/system/vad det nu heter.
25€/mån för 500min taltid å 100mess å avbetalning på fjonkken å surf så mkt jag vill i 6mån. Sen 35€/mån för samma saker i 1år. Är väl helt ok, eller?!?


Sen for vi hem, jag sov och han lekte med sin nya telefon.
Sen gjorde vi sushi tillsammans, och det är trevligt, och herrans gott!
Tack världens bästa A för maten och sällskapet!
Sen tittade vi filmen Alive! det var första gången för mig, ohygglig!
Nu skall vi kolla en film till, och dricka lite mer skumvin :D

Sa jag att jag har världens bästa fästman redan?!?
Det har jag!
Och endast 6 ensamma nätter återstår, FATTA 6 st!!!!!!! Det är ingenting!

Happy happy joy joy!

2 kommentarer:

  1. elisa? jag bytte till dom samt ny telefon att betala av på två år, två månader så var den vattenskadad och nu betalar jag den ännu ;( FÖRSIKTIG!!! :)

    SvaraRadera
  2. jo, ja funderar på att paketera in den alternativt aldrig använda den före den är avbetald. så känns det inte lika fittigt sen :)
    mina brukar ha en tendens att flyga i golvet titt som tätt...

    SvaraRadera