måndag 27 december 2010

Nu och Tidigare.

Nu mumsar jag Belgisk choklad, det första lagret är bra arbetat på. Och det får jag, för i morgon på f.m skall jag ut å promenera med Fifoli, minst 1h har vi sagt!

Tidigare idag har jag skött lite tärnesysslor inför bröllopet, packat påsar, klistrat, limmat, klistrat, limmat å klistrat lite till. Men det var värt det; skulle få bada bubbelbad med A efter utfört arbete. Men bubblorna va pois, ngn´s sambo hade kopplat ur dem. Jag blev lite ledsen!
Men egentligen gjorde det inget, jag fick en världens finaste tärnepresent att bära på bröllopet:
Nu skulle jag då bara behöva ett matchande armband, hosthost nu skulle det vara VERKLIGT bra om A läste min blogg mellan varven ;)

Sen gjorde jag dagens goda gärning och hjälpte A-trappofabbon att gräva fram sin bil. Och min syster frågade; Hur kan det komma sig att gubbar som inte klarar av att gå har lov att köra bil?!? Typ Ja?!? De KÖR ju med sina BEN!!! Allt möjligt och omöjligt finns i världen.

Nu skall jag läsa och ladda med lite päärynä så jag orkar i morgon :)

2 kommentarer:

  1. yo! Kaffe imorgon i Hällnäs? btw, så fint halsband!

    SvaraRadera
  2. jag slår en signal då jag far från staden om jag hinner komma där via...skall på några små ärenden imorgon men de borde inte ta så länge, men kl.17 skall jag bort igen.
    Jag pejlar läget å hör av mig då jag vet :)
    å tack! on har bra smak, tur man it behöver tänk så myki själv. både klänning å smycken e utskåda å handla så allt ska match ;)

    SvaraRadera