torsdag 2 december 2010

vet ni...

- jag kommer i morgon att sova i mitt nya hem!!!! <>
- jag hade ett riktigt bra blogginlägg formulerat på väg hem, men ser ni nu är det pois!
- jag har nyss tränat efter typ 3 veckor paus å det sög! Inte alls roligt att träna utan min kompis :(
- jag fick idag 2! kinderchokokarameller :)
- jag måste köpa en chokoask till min korridorsgranne! Den stackars tanten får ta hand om allt mitt spill å täcka in alla mina glömskor. Och tro mig, de är många! Förstår inte alls vart min sista hjärncell gått och gömt sig?!?!?!??
- min "nya", integrerade, elev klarar sig så bra sååå hos oss. Han är nu redan 2h/v och efter julen skall vi öka till 3h/v.
- idag fick jag helt oväntat ha mina monsteränglar 4h istället för 2h -jeeeij- (var dock tvungen att skicka hem 2 anmärkningar IGEN och ha dem att sitta inne IGEN, bara 2 veckor sen sist.....)
- jag tovade en överraskning till min fästman idag. Den skall han få i present imorgon, haha!

Jag tror att våra föräldrar nästan är lika ivriga som vi över att komma och titta å flytta åt oss som vi är....undrar om det är för att vi båda är yngst och de nu skall stationera ut sina små för gott?!?!? Men man tackar ödmjukast och tar emot all hjälp man kan få!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar