onsdag 15 december 2010

ursäkta!

Jag ber om ursäkt om det var ngn som hann läsa mitt förra inlägg innan jag tog bort det.
Det var skrivet i ett svagt ögonblick och jag ångrade mig hela bussresan hem! Man får inte skriva så fult å så många svordomar i ett å samma inlägg då man är vuxen och lärarrepresentant :)

Jag kan summera som så att idag har varit en riktigt skitdag! Jag har skrattat och gråtit om vartannat, både av glädje, frustration och irritation.
Tyckt lite synd om mina elever som hamnat i skottelden, pikulite synd om mina kollegor som får se den sidan av mig och mest synd om mig själv som måste leva med det dag ut och dag in.
Allt har gått med röven före från kl.8.20 till kl.15.20! Jag är in big need av jullov och vicerektorn skicka hem mig idag och fråga om jag behövde en karta med för att hitta hem...ni kan tänka er ditåt hur min hjärna betett sig idag! Jag skämdes massor då jag for...!

Sen måste jag i ngt skede berätta om bussresan hem...
Annars ser mitt hem ut som på bilden at the moment, jag får matgäster om 2h! Tur det inte är så petigt folk som min syster är med lite skit i hörnen :p
Jag tycker det är helt fantastiskt, kolla fönstret på min bild; det är ljust ute!!! Och jag är hemma efter jobbet! Kommer inte ihåg när det senast hänt! Jag skall dricka vin å städa städa massor nu å diska samtidigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar