måndag 13 december 2010

oh my darlings!

Äntligen!
Bye-bye blåa minijackan som inte går över min breda röv!
Hello svarta dunjackan som skall hålla mig varm resten av vintern!
Vi kan slå vad om att det blir tö å +grader resten av vintern för nu har jag investerat i ett par mommo-skor å en varm jacka.
Den var typ 5-10 cm kortare än jag tänkt mig, men det är inte lätt att hitta ngt som är sytt lika brett som långt och som sitter bra. Så lite för kort, alldeles för dyr men oooh så varm å skön!!!







Jag menar: Kunde väl inte annat än bli förälskad!
De passar perfekt till julens fester, och matchar min kavaj :)


Det är ganska tur att A vägrar läsa min blogg, då kan jag sätta upp bilder på allt fint jag tycker om ;)
Men nu får nog visa lov att säga upp bekantskapen med mig till nästa år! Undrar om det nya kortet som ligger å väntar på mig får bli där några dagar (veckor?!??) extra :D

Fy Titti, nu handlar du INGET MER detta år!! Och nu har jag skrivit ner det och ni har läst det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar