tisdag 14 december 2010

spaijs it app

vitt gaarlikk!

Ah ibland är det ju skönt att göra riktigt ordentlig mat till sig själv, för mig brukar det hända ungefär 1 gång päär månad!
Idag gjorde jag himmelriket till mig själv:
knapriga sparrisar
(hade helt glömt bort hur sjukt goda de är när de knaprar ur påsen själv nästan!!)
strimlade gurkor å paprikor
vitlöksdipp
stekt broiler marinerat med vitlök
åså ett STORT glas vatten!

Jag höll nästan på ramla av stolen så gott det var, åt alldeles för snabbt och mår lite lätt illa nu :)


HAPPY HIPPO!
Seriös fråga till er; Vem av er skulle inte bli sjukt road av att mötas av en sådan en arla morgon kl.06.20?!?
Den heter alltså Happy Hippo å bor i min kinder-kalender (eller inte denna, den bor i min mage sen länge..), för det första är den sjukt söt och rolig så redan det gör en på bra humör. Att de faktiskt också fått den löjligt god med sin fyllda mjölkchokladkräm är väl nästan ändå att ta i så de spricker?!?
Har tjuvkikat på baksidan att det bodde 4 från början i kalendern, 2 har kommit ut och det betyder att har jag en riktigt pissig dag eller morgon skall jag låna en HappyHippo ur ngn återstående lucka!

Så får man väl göra då man är 26?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar