måndag 10 januari 2011

done

Jag är trött i skåpet idag, kravla mig på jobb till 7.30 och var kvar till 19.30.
Around the clock.
Och vet ni, sen insåg jag att jag planerat feeeeeeel och glömt lägga in stoff och skämdes. Men orkar inte gör om, jag instruerade min vikarie; flytta fram lektionerna ett steg typ.....ge resten i läxa. Oh så skoj han kommer att ha det då :)
Jag hade 2 helt sjukt lätta utvecklingssamtal, och det kändes skönt. Skulle verkligen inte ha orkat med ngt krångel nu.

Sen har jag bokat min allra sista tågbiljett hem från Smedsgatan, wiiiiiii!
Och beställt våra Italienska läroböcker (shit va dyra de är, hur hade man nån gång råd att gå i gymnasie?!? Eller hur hade mor och far råd att betala alla våra böcker?!?!).
A lät inte helt inspirerad av kvällens första tillfälle, kanske bara sällskapet som saknades ;) Jag skall råplugga alla oregelbundna verb på sönda kväll. Vi får nya varje måndag, måste ramslära till följande gång. Typ inget mönster över huvudtaget har de. Sånt tycker ju mitt inflammerade, halvdöda å pensionerade språköra om...hurra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar