måndag 3 januari 2011

onödigt!

det är onödigt att stiga upp 7.50 då man har jullov. Det är mörkt å kallt å dött i nejden! Och inget mer har jag att göra nu efter att ha surfat runt 1h, svarat på mail, kollat FB å läst bloggar.
Orsaken vara att jag skulle anmäla oss till MI-kurser, det var avklarat 08.06, 2 pers anmälda i olika omvarv. Så nu har jag surfat runt, det är fortfarande mörkt ute, kallt å inte hemskt mycket mera trafik.
Skall försöka vila lite innan jag börjar jobba, blev inte mkt av den varan i natt för jag har så sjuhelskottas ont i ryggen å nacken. Behöver en ny kudde pronto! Och helst en madrass också, men kudden räcker långt till att börja med...
Jag vaknade i natt av att A´s blinkande tomteluva knep mig i fötterna. Det är spännande att inte ha dagtäcke, packa upp och flytta in samtidigt. Sist hittade jag en ficklampa INUTI påslakanet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar