torsdag 13 januari 2011

prata öronen av någon

Det är härmed min specialitet!
Igår hade jag min trevliga vikarie här och hälsade på, sen hade vi överföringsmöte å babbelmöte å jag försökte komma i håg så mycket som möjligt att informera om. Samtidigt är det lite svårt att ge instruktioner om att så brukar vi göra och så gör vi, eftersom hon skall få skapa sig sin egen roll.

Idag hade jag prata öronen av en stackars vikarie del 2, för han som skall vara i glappet mellan mig och min egentliga vikarie. Han tackade och tog emot planeringen och for sen hem :)

Nu skall jag avsluta det sista här, sista jag gör i detta hus :´(
Det har nog inte sjunkt in riktigt att jag skall SLUTA på heltid. Det känns som om jag skulle åka på ngn längre resa eller semester, men kommer nog tillbaka sen. Men nix ser ni, det gör jag inte, tror jag ;) Har nog inte alls fattat att det är min sista dag i morgon. Få se när det går in...

Nu klippa å klistra å hänga upp det sista här.

2 kommentarer:

  1. Hoppas du fortsätter blogga fast du int bor i huvudstaden längre :)

    ("mill liv i vörå" är också ett bra namn på en blogg) :)

    SvaraRadera
  2. jaa, när man sagt upp sig blir man riktigt nöjd med sin arbetsplats och kan inte fatta varför man ville lämna från början.

    SvaraRadera