torsdag 6 januari 2011

nysningar på rad!

Det får man verkligen på Smedsgatan i kväll. Herreguuud såna dammgömmor man hittar!
Tragiskt men sant fungerar inte min metod att bara torka runt saker och dammsuga runt saker utan att lyfta å flytta på dem särskilt bra :)

Kolla va ja hitta i skåpet då. Så rar å vänlig var jag då jag flyttade från Karvsor till Vasa en gång i min fagra ungdom.
Nåja, ungdomstiden är ju inte det lättaste. Man är väl lite arg å ilsken av sig i bland ;)

Vi lever i rådd å kaos på gatan i kväll. Jag tjatade i 1h att vi skulle bära ut saker för det blev bara mer och mer grejer på golvet och nu är det en hinderbana att ta sig till olika ställen.
Men mannen i sängen har allt med att göra att det fortfarande
står mitt på golvet...Se man måste bära ner dem i viss ordning. Och man måste börja med tvättmaskinen som jag inte orkar hjälpa med, utan vi är tvungna att invänta hjälp. Och före det kunde inget bäras ner...så nu vet ni hur ni skall göra om ni har en flytt framför er ;)

Nu skall jag bänka mig någonstans varifrån man ser TVn, tänka på choko tills jag blir gälin å dricka vatten.

Imorgon skall vi till jobbet och göra samma sak, packa packa å tömma alla lådor, skåp, hyllor, fack å väggar :´(
En bitter tår kommer nog att rinna nerför kinden den tjocka.

MEN, ingen dålig dag som inte har ngt gott med sig; kl.9.00 får jag hämta ut min sprillans nya fone, kl.20.00 går jag och dinerar med mina allra bästaste vänner här i staden!! (även om en del saknas....)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar