söndag 9 januari 2011

vet ni vad...

Jag kommer att blogga sönder er ikväll!!

Vädret är sådär mysigt på plus, det regnar, är mulet, dimmigt och gråare än grått!

Min lägenhet är tom, sådär störttom på allt utom sängen och soffan som jag sålt åt Hanna. Ja och bordet lämnade till tjejhelgen så vi har ngt att äta från ;) åså min lilla datorklimp är också här med mig.
Annars är det ganska eko här...
Och min nya fina röda kakka-telefon är inte alls underhållande mer eftersom varken angry birds eller FB fungerar på den :( OCH så hade Sam en grön N8, då blev jag lite avundsjuk!
Detta skulle vara ett perfekt tillfälle att slänga sig på soffan, kolla lite GG, tröstäta massa choko å dricka lite limsa.
Men nej, jag kastar upp benen, ringer min mamma å sen spelar jag Disneys Find It ;) å dricker MASSOR med vatten. Skulle det finnas ett varmt ställe för dietfuskare skulle jag ha fått en enkelbiljett dit efter helgens bravader, jag är inte ngn dietist!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar