onsdag 26 januari 2011

lördag mitt i veckan.

Mina lediga onsdagar har varit sköna som få!
Förra onsdagen målade jag.
Idag har jag tagit ordentlig sovmorgon pga förkylningen och sen druckit varm svartvinbärs-lingonsaft med honung i.
Snart skall jag till mami å hälsa på.
Men sen är de slut. 2 st. hann jag med innan jag fick mer jobb och fler undervisningstimmar. Men det gör inget, jag trivs på mitt superjobb och pengar behövs verkligen i detta liv!

Nu lite frukost/brunch bilder att drägla över från Ekbergs café.



Mmm, snålvattnet bara rinner! Som känt är jag svag för frukostbufféer typ på hotell å café. Jag känner mig så snuskigt rik och tacksam över allt. Och proppar magen full :)
Samtidigt kan jag ju konstatera att min telefon tar helt huippubilder, förutom den första där fotografen var skakig på hand pga blodtrycks- och sockernivå LÅG. Men efter första omgången mat blev det bättre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar