fredag 28 januari 2011

i bilen

Där kan man ha mycket roligt, om man sitter bredvid.
Jag hittade min skivväska i morse och spelar nu alla guldkorn jag hittar från högstadiet och gymnasiet och de tiderna.
Mina titt-flipp mix-skivor, Nevermind osv. Får mig osökt att tänka på Fifoli å Vanillis :) Jag har ocksä pinat A genom att sjunga högt med i den typ 1/3 av texten man kan (inklusive alla felhõrningar och missfõrstånd man hõrt) jag tror han önskar vi skulle vara i H.fors redan men se det är vi ej. Men snart i Tampere och så är det snart dags att byta chaffis för jag har bättre stadsnerver bakom ratten :)

Nu blev det withis i spelaren, nästan som wenthis. Oh those were the days med PB ;D
Oj, nu har jag knapprat så länge hãr på fonen så det är helt mörkt ute, blev inget talskrivande och författande idag heller...ingen inspis och då blir det inte till ngt heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar