lördag 8 januari 2011

knäsvag

Denna ost är så sjukt god så jag har ätit hela osten på 1½ dag :D Den gör mig knäsvag i knäna! ;)
Goudas pesto ost, yummie!!!!

Den är inhandlad på Juustoportti och det är ett av mina absoluta favoritställ att stanna på. Smaka lite, vandra runt, tänka på alla fina vin å ostkvällar man önskar sig osv osv osv.

Ikväll skall vi på middag till Berghäll och spela bönspelet, om någon tycker att jag varit extra snäll och vill glädja mig extra mycket kan de försöka få tag i det och ge det till mig. Jag är helt såld på det! Love it love it love it!

Idag stängde HKL-kontoret mitt framför näsan på mig och det gjorde mig väldigt arg!
Att jag inte fått påtat mig dit 10min tidigare, suck å pust å irritation!!!!


2 kommentarer:

  1. Dendär osten har jag också köpt några gånger på juustoportti. Den är faktiskt så god så man sku kunna köra dit enkom för osten :)

    SvaraRadera
  2. I know!!
    Den kommer varje gång med mig hem. Sen brukar jag försöka variera mig lite och köpa nån annan också, för att vidga sina syner :)

    SvaraRadera