söndag 2 januari 2011

2.1.11

Dagen då allt börjar på riktigt. Nytt år, nya saker att pina sig med.
Idag är dagen då sambon skall sluta röka och jag skall börja banta. Mitt förslag var tidramen "tills vi gifter oss" och hans var "för all framtid". Men jag är ganska osäker på att jag kan leva utan choklad å socker å sånt tills jag kolavippen!
Vi får väl se vem av oss som har rätt, men min första tidsram är bara tills syrrans bröllop och se det är 4 veckor dit, jag TROR och hoppas det skall gå ;)

Vinkistan är således tom, här skall inte drickas vin annat än då man är bortbjuden på fest, eller bröllop, eller andra viktiga tillställningar. Så vad vi gör med dunken från nyår är en gåta...

Massor av tavara ryms i den och den är jättefin och nästan bara min :)

TADAAAAAA!!! Den var så stor så jag tänkte inte få den med på bild, gick nästan in i väggen :) Den såg inte alls så stor ut då vi köpte den i affären, vår vana trogen hade vi inte mätt ngt före....Men vi fick ett bra pris, 2888,80e va priset, vi betalade 990e så jag och vårt gemensamma bankkonto var ganska nöjda :)

Nu ut med sparken och sen lokalisera våra nyårsvärdar för att lämna tillbaka lite lånade pyjamasbyxor och hämta hem lite skålar till mor min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar