söndag 2 januari 2011

helt OK

för att vara jag!
Ätit turkisk yoghurt å osockrat äppelmos, kokt broccoli, biff m. MPsås, ruccola å körsbärstomater idag.
Bara fuskat och druckit 2 glas juice sprängda med socker och 1 liiiiiiten mugg glögg.
Och tänkt på choko sisådär en 267,5 gånger.
Jag åså ha ja sprakat kring skidcentrum och tuggat av ett pass på mors å fars motionscykel, men motionen fattades så det blev ganska ynkliga km.

Nu sitter vi i soffan under samma filt.
Jag bloggar.
A läser MIs kurskatalog och drömmer om allt han skulle vilja göra.
Jag har bestämt mig för 2; vattengympa och italienska. Fast helst skulle jag vilja zumba lite också...

Imorgonbitti blir det att kasta sig på luren.
Jobba pikipikipikilite.
Å sen sparken.
Å sen kanske jobba lite till innan min privata taxi kommer och plockar upp mig kl.13.
Ni inser väl att jag har ett högst spännande liv här ute på landet...

P.S
Jag önskar att vi kunde göra ett rullande schema för As familj och deras besök. Jag har aldrig sett honom ha sån eld i baken, städa så mkt, plocka så mkt och fixa så mkt på så kort tid som då ngn av dem är på kommannde hit....mera sånt så jag får upp saker och ting här hemma. Tack på förhand!
D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar