torsdag 4 november 2010

dagboksrapport

Jag har just ätit en burk tonfisk och svarat på en nätenkät som Arbetshälsovården så snällt bombat alla anställda med...där fanns tyvärr inga av mina favoritsvar "Jag förstår inte frågan" eller "Who cares?" eller "Vad är det för mening med dethär?!?".
Jag minns vi gjorde den ifjol, fick skolvisa reslutat som vi diskuterade på ett lärarmöte och OJ så förvånad vår chef var över hur dåligt vi mådde och hur uselt det var på vår arbetsplats...vad gjordes åt saken?!?! Ingenting!
Så nu undrar jag då VARFÖR göra det igen?! Svaren kommer att va om möjligt ännu mer deprimerande för ledningen i år...och vad tror ni de kommer att hitta för finemangus lösning på det då?!? Hmmm, I don´t care! Är ju eventuellt inte på plats då det blir aktuellt :D

Sen kom vår kvällsvaktmästare och klagade på att jag har ett öppet fönster. SÅH?! Kan jag väl få ha?! Kanske han borde kolla sånt före han går hem då det inte finns personal i huset mer, och inte 4h före!


Jag borde verligen skaffa mig ett par inneskor till träningen. Igår då jag sku packa ner mina lenkkitossor bland handdukar och underkläder var de fulla med hundsbajs och torkade löv i krusorna. FRÄÄÄÄÄÄSCCCCCCCHTT!!

Nu försöker min chokocell driva mig till vansinne. Den har inte förstått att jag måste jobba 1h ännu och sen gå på träning...den vill bara mumsa i sig chooookooooo å soooockeeeeeer!!! JamjamjamjamjamI säger den..men jag lyssnar inte...märker ni väl...?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar