torsdag 11 november 2010

skavsårs rapporten


0
Noll. Nolla. Zero. Nada.
Jag har absolut inga som helst skavsår efter dagens invigning av mina nya träningsskor. Hallelujah-moment! Iof går man ju inte så mycket då man sitter på en cykel, men tro mig; mina fötter kan få skavsår av luften som står still!
Så lite extra reklam skadar väl inte? Köp Nike a fly bold sister+ om ni vill ha bra skor! Mina är från Stadium.

Men jag har fortfarande förbaskat ont i vä foten, inbillar mig nu att jag gjort en stortås-sträckning, ett litet band mellan leder eller ngt annat viktigt. Det enda väsentliga jag vet är att det gör ont!

Idag träffade jag en Tuckor-bo mitt i Kampen. Det var ju en alldeles trevlig överraskning!
Jag har än en gång packat säcken för att sätta rumpan på tåget imorgon. Denna helg består av tärne-bestyr, styrelse-beslut och familje-bestyr. Så skönt att få komma hem-hem och bo i barnkammaren :D Eller eg. bor jag inte i min barnkammare, men vägg i vägg räcker väl?!? Där finns en så mkt större säng....

Oh nej, Karjala-cup på G. Och jag MÅSTE gå och sova för att orka imorgon.....NU....typ..snart...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar