fredag 26 november 2010

kabom!

sa det och min lägenhet är ett bombdenslag i form av killkläder och killtillbehör. Jag förstår inte hur det kan komma så mkt saker ur en liten väska?!? Och varför de måste spridas ut i hela min lägenhet?!? Över hela soffan, och hela sänge, och halva golvet och en tredjedel av köksbordet. Varför kan de inte hållas i väskan?!? Don´t get it!

Ikväll skall vi fira lite lillajul på tumis. Tortillas å vin, å en mugg glögg till Idol. Och massa ljus skall vi ha!

Idag tyckte mina elever att jag borde på gå jullov redan idag. Jag är så råddig. Och det är mitt fel att de nästa år är så råddiga för att de haft mig 2 år. Who are they kidding?!? Jag, råddig?!? hmpf!
Så fick jag en klapp på huvudet av mitt ekorröga idag vid lunchen "Ser ni, Titti är så bra på huvudräkning" och så är jag ganska söt, men alldeles för råddig. Jag suger i mig som en svamp, för alla vet väl att barn är löjligt uppriktiga?!? ;)

Nu säger jag hejdå Wilma och betygsångesten! Vi ses näst vecka då föräldrarna börjar kontakta, men först skall jag fira lillajul!!

1 kommentar:

  1. Men va häärligt att han sprider ut sig... då märker du ju verkligen att han är däär;)
    HA de gott!

    SvaraRadera