tisdag 2 november 2010

ny doft!


Idag har jag tagit i bruk en ny doft, Hugo Boss Orange. Jag köpte den som ett impulsköp i fjol då jag kom från Stockholm och den underbara tjejträffen *sakna*
Jag har velat sen dess om den passar mig. Men denna vecka har jag varit tvungen att kasta 2 tomma favoriter Dalissime favoriten från högstadiet och Amor Amor favoriten mina doftlökar snappa upp hos en kollega ifjol. Så idag hade jag inga andra val. Har ännu inte bestämt mig för tummen upp eller tummen ner...i-landsproblem!

Jag vet inte om det är ungarna som börjar bli mitten av höstterminen-trötta eller om det är lärarna. Vi har iaf haft 2 helt crazy dagar på vår skola, alla har varit lika yra och vilda och bråkiga.
Kanske snart dags att börja räkna ner till jullovet och uppmärksamma dem om hur lite det är kvar :)

Idag fick vi amerikansk pannkaka till efterrätt. Det var gott, en droppe sirap slösade de på oss också, tack tack! Passligt att kakka-Palmia klämt in en Amerikansk vecka sådär då det annars är svenska veckan. Bara för att gömma undan och mobba oss finlandssvenskar mer eller ngt i den stilen. Det var iaf vad tanterna var upprörda över på dagens lärarmöte...

Imorgon skall jag på en liten flyktig utfärd med mina små. Hoppas på inget svinn efter att vi åkt buss av och an ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar