tisdag 9 november 2010

Investerat

Jag har idag investerat i ett par snuskigt dyra träningsskor (jag tycker de var dyra, kan ju ärligt inte säga att jag vet vad de brukar kosta eftersom jag inte köpt tidigare :D ). Hoppas tomten hjälper till lite med betalningen.
Så nu skall här trampas och svettas på torsdag! Och banne mig om det inte går lättare och är roligare då jag har nya skor!! Återkommer med skavsårsrapporten sen...

Nu skall jag trampa in dem lite och städa ur min skrubb, där råder total kaos från golv till tak.
Idag kommer 4 avsnitt NCIS, även om jag gillar serien är det liiiite overkill!

4 kommentarer:

  1. Hej vad fin bloggen din har blivit!
    Förresten nästa vecka så kan du kanske få din samling komplett på min blogg, ba så du vet..;)

    SvaraRadera
  2. ThänX!
    Jo jag läste nyss det, lite att jag skall vara med, med många pseudonymer ;p

    SvaraRadera
  3. snygg design på sidan! passar dej! å snygga sportskor! nice! skor är A å O för bra träning! ;)

    H; präriebruden

    SvaraRadera
  4. Tyckte den förra börja bli lite teini-varning ;)

    Jo den lille försäljningsmannen fick det inpräntat i mig. Så här sitter jag nu, få se imorgon om de är ngt att hänga i granen!

    SvaraRadera